Friday, July 31, 2009

Ampuni daku...

Ana dah tak larat la... Ana dah letih. Macam-macam dah ana buat. Ana ponatttt...ana cemuih. Hari-hari mengadap menda yang sama. Keadaan yang sama. Takkan ana nak habiskan cuti yang hanya tinggal saki-baki macam ni saje. Rugilah...Huhu..Apa lagi yang ana bole buat?

Tensennyaa!!!

Tunggul pun tak macam ni. Tak bergerak. Baik cakap dengan tunggul. Agaknya lepas ni kena pi kelas orang upaya. Blaja bahasa isyarat lah. Senang skit kot nak berkomunikasi.

Waaaaaa.........

So ana nak layan lagu nasyid ni sebentar...

Layaannnn........

Alhamdulillah

Bersujud kepada Allah
Bersyukur sepanjang waktu
Setiap nafasmu seluruh hidupmu
Semoga diberkahi Allah

Bersabar taat pada Allah
Menjaga keikhlasan-Nya
Semoga dirimu semoga langkahmu
Diiringi oleh rahmat-Nya

Setiap nafasmu seluruh hidupmu
Semoga diberkahi Allah

Alhamdulillah wasyukurillah
Bersyukur pada Mu ya Allah
Kau jalinkan persaudara
Indah dalam kebersamaan
Hilanglah sebuah perbedaan

4 comments:

  1. knape..cam tension jerr.....hi,hi,hi,

    ReplyDelete
  2. Hehe..xde menda.Biasalah kak nza, asam garam rumahtangga.cuit-cuit..senggol-senggol..

    ReplyDelete
  3. mengeluh apa itu...apa2 pun sabor yg penting

    ReplyDelete
  4. biasa le tu..lgkn lidah lagi trgigit..byk le brsabar..org pompuan kena byk mengalah w/pn kita xslh.....hi,hi,hi....

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^