Friday, July 03, 2009

Anak-anakku mengenal alam & warna

Iwani, anakku ini paling suka bergaya. Tengoklah apa yang dia pakai...dengan topi baby Adlin disebatnya, tasbih tok mama dia dibuat rantai, bekas air Dora dan tetiap hari nak pakai baju poket. Jenuh mak su dia basuh baju tu. Asal kering jer terus nak pakai. Alahai anakku, bila dah pandai memilih baju, baju apa yang disediakan olehku dah tak mahu pakai. Semua nak pilih sendiri.
Sayang kakak Aqilah!

Wah, tengok apa tu sampai ternganga mulut?

Kakak, mari kita tanya tok baba, ni bunga apa? Kakak rasa bunga ni warna apa? Merah ke kuning?

Lihatlah telatah-anak-anakku. Ini adalah antara shoot terbaik suamiku yang paling aku suka. Dengan gaya Aqilah & Iwani yang ala-ala model. Aku suka sangat!

2 comments:

  1. Ana,
    tahniah.. dah dpt baby ke 3.. Alhamdulillah, semua ok kan?!
    atau ade cerita yg ingin dikongsi... ;)

    both gal r cute.. brp umur 2 org ni?

    ReplyDelete
  2. yg sulun 4 thn.yg no 2,ujung thn ni br cukup 3 thn.heheh..thakns kak yong.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^