Tuesday, October 20, 2009

Budak nakal selalu....

Ini crita lama..tp semedang dok tgh free & dok tgh ngadap lappy ni sambil2 layan farmville..kekeke..

Orang tua2 kata budak nakal slalu dapat sakit..tp itulah dah nama pun budak2. Takdak nya nak menyesal pon. Teriak masa sakit aja. Bila dah ok, nakal menjadi-jadi balik. So, layan je lah gambar Aqilah selepas terjatuh atas jalan tar depan umah. Udah dilarang, tapi nak buat juga itulah jadinya. Tapi sekarang langsung x kisah. Memang berparut juga kepala lutut tu. Macam2 anak2 ni...dah tak terlayan dibuatnya...agak2 macam manalah pengasuh kat nurseri yang jaga anak2 Ana yang nakal tak hengat ni...huawaaa...






.

2 comments:

  1. alahai kesiannya....smpai berair sume....nangis pn ttp comel..

    ReplyDelete
  2. A'a..itulah nakal sgt.
    Geram jgk sbb br sgt berpesan2, jgn kuar main kat luar. Xde sapa yg nak nengok2.
    Kesian pun ader jgk bila tgk merambu air mata meleleh sama dgn air hidung..kehkeh..
    sekejap sgt nak jadi,ana kalih buka kunci pintu jer pastu dah tdgr suara dia melalak..dah jatuh. X padan dgn kecik, suara ngalah org besar.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^