Wednesday, October 21, 2009

Sendri langgar...sendri mau ingat aa..



Ini gara-gara kecuaian Ana sendri. Slalu buka pintu pagar lipat masuk sebelah dalam. Sebelum nak undur kuar ke belakang, tengok cermin pandang belakang dulu. Tapi masa nak jadi, langsung tak kelebet dah. Terus undur jer, sedar-sedar bunyi PRAKK! Ah, sudah..buntut keta dah langgar pagar. Kuar keta tgk, bumper dah retak, cermin belakang calar sket...huhu..apa lah nasib..cuai betul ana ni. Pintu pagar tu ana tak buka bagi abis betul.
So, moral of the story.... kena pandang belakang..sebelum undur keta...
sob..sob..

10 comments:

  1. cian kat 'kete' hihihihi. k ana balik tak raya haji nie. nnti lawat blog wan ya... sayangdesa@blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Adussss..mmg tension kalu jd cam gitu. Nk wat camnekn..benda dh jadi...

    ReplyDelete
  3. TO kakNZA & mama_umar

    Haha..kali ni xde nak perbaik dah.
    Dah xde ati dah kat keta ni. Nak tunggu abis bayar pastu nak tukar yg lain lah plak..kehkeh..Mcm la kaya sgt dok tukar2 keta.

    ReplyDelete
  4. TO edliana zaffrey
    Ok..nnti k.ana p mlawat

    ReplyDelete
  5. Ana, kalu tak repair kete tu, takkan sanggup je nk tgk keadaan dia mcm tu. lain la kalu ana mmg nak beli dlm masa yg terdekat. InsyaAllah, kalu ada rezeki, dpt kete yg lg besar.

    ReplyDelete
  6. Hoho..member sekolah pun ader blog yer...link dr facebook kiter ker?
    Nak habaq p lah nu..ana ni jenis bawak keta reti tp nak jaga x pandai..hahah...mgkn sbb pakai kancil jer kot..taktau la kot2 nnti dpt honda civic ke ..br nak jg betul2..kuikui..high taste jugak ana ni..mana lah nak cekau duit bayar keta mahal2..kancil ni pun dah semput..

    ReplyDelete
  7. Salam, hemm nasib baik cuma kereta je... ha, betul tu sendiri mau ngat....

    Hah, akk buat sini je ye...
    Ayam Halia :
    ayam diperap ngan kicap cair, tepung jagung, minyak bijan dan aji serta garam [ ni semua bergantung pada ayam]. Perap kira 1/2 /3 jam atau mengikut sendiri lah... goreng agak2 masak.
    Sediakan halil [ potong mcm btg mancis] , tumis, masukkan ayam yg telah d goreng, gaul, masukkan lagi kicap cair, minyak bijan lagi dan air sekali tepung jagung yg dikasi air.... tambahlah garam....
    p/s : selamat mencuba...

    ReplyDelete
  8. lor... apesal x tgk belakang dulu? kelam kabut ek... sayangnya keta dh ada kesan... len kali hati2 tau...

    ReplyDelete
  9. bkn bru fix ke bumper 2 ms kt png ri 2?? huhuu...

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^