Monday, April 26, 2010

Sukaneka Taski Siti Khadijah: Siri 3 (Akhir)

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG  

Emm..ini sambungan siri sukaneka Taski Aqilah dan Iwani. 
Mari kita lihat aksi dan telatah mereka.
 Aik, kakak! Petik pokok bunga pulak! Habislah bunga-bunga kat situ.


 Haa, senyum itu menawan. Macam tu lah. 
Ceria-ceria selalu!
 
 Kalau tak buat peace memang tak sah. 
Dah jadi trademark pula. Kawan-kawan pun dah ikut sama
Alahai, penat yer kakak. Sian dier. Nanti mama bagi air yer. 
Mesti letih berlari tadi sampai dah terduduk ha...
Aik! Ke mana pula tu? Ha, tak terbabas dari tujuan ni.
Hahaha!
Saya tolong tolak awak yer...Pasni awak tolak saya pulak
Eh..eh..apesal pulak tuh?
Ooo...kawan tolak balik pulak..kekekek...
Ok..semua, mari kita balik. Beratur yer. Jalan sama-sama.
Hoh! Iwani dan kakak, makan apa tu? 
Lapar sangat yer sampai tak menyempat sampai kat sekolah. 
Tengok ha..asyik makan, dah jadi orang paling belakang barisan.
Sedapnyer..jangan makan sensorang. Kongsi-kongsi sama yer.
Ok..Bye..bye..nanti kita main sukan lagi yer. Best!

Sekian untuk siri Sukaneka Taski Siti Khadijah ^_^

4 comments:

  1. banyaknya gambar... best kan tengok kanak2 sukaneka... x sabar rasanya nk bawa hawa p taska...

    ReplyDelete
  2. Aten,
    haha..kalo dlm facebook lagi banyak. Setiap pergerakan, k.ana rakam.Untuk tatapan mereka bila dah besar nnti.

    ReplyDelete
  3. suka tgk pic kanak2 tu...comey2 la.....

    ReplyDelete
  4. Hahaha..memang tomei2...telatah mereka pon memang tak terlayan...bila ana dok snap-snap gambar..pakat mai ramai-ramai nak bergambar sama...tp xleh nak upload semua..terlampau banyak..kekeke...

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^