Sunday, May 09, 2010

Award sempena Hari Ibu

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG


Ana tujukan Award Sempena menyambut Hari Ibu untuk semua 
rakan-rakan blog yang dikasihi yang bergelar ibu, mama, umi, mummy....(ada lagi ker gelaran yang tak disebut?)
Tempeklah kat mana-mana yang puan-puan (dah nama pun ibu, mestilah gelarannya puan kan?ahaks!) suka. Untuk yang bakal menjadi ibu pun boleh ambil. Jangan malu segan yer. Harap sudilah menerimanya. Semoga ukhwah yang terjalin akan bertambah erat. Sama-samalah kita menanam azam dan semangat agar menjadi ibu yang terbaik dan terhebat di dalam hati anak-anak kita sepertimana ibu kita menjadi ibu yang terbaik dalam hati kita.

16 comments:

  1. ohh..terharunyer..terima kasih.. 1st award 'hari ibu' tahun ni nih..

    terima kasih kak Ana :)

    ReplyDelete
  2. SELAMAT HARI IBU jugak utk Ana, semoga kita tabah menghadapi setiap apa jua dugaan yg mendtg dalam mendidik anak2 kita

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu juga buat su, semoga menjadi seorang ibu yang 'world'!!

    ReplyDelete
  4. Ana,
    thanks.. dah amik & dah tepek di sini
    http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/05/award-selamat-hari-ibu-dari-suhana.html

    ReplyDelete
  5. selamat hari ibu..semoga kita menjadi ibu yg trbaik utk anak2...
    terima kasih, nnti kak nza tepek kt sidebar.....

    ReplyDelete
  6. selamat hari ibu..time kasih yer.kita bik awards
    .tahniah kpd semua yg bergelar ibu kerana anda telah di beri satu peluang yang besar dan teramat istimewa....jangan sia-siakannya..
    Insyaallah

    Hanya seorang ibu memahaminya..

    ReplyDelete
  7. Ana,
    Terima kasih kerana masih ingat kak Wa. Inilah award pertama yang akak terima di dalam alam blog ini sempena Hari Ibu.

    Semoga kita sama-sama menjadi ibu yang sejati dunia dan akhirat.
    InsyaAllah.

    ReplyDelete
  8. MAMASYAZA
    Insyaallah.Sama-samalah kita menjadi ibu yg kuat menghadapi cabaran/dugaan dalaman dan luaran..

    ReplyDelete
  9. Hasnah
    yes, kak Hasnah!'World' mama!

    ReplyDelete
  10. kakayong
    O..oh..terima kasih banyak kakyong di ats kesudianmu ini

    ReplyDelete
  11. QisQas
    Hanya seorang shj yg memahami..Betul tu Ana.Eh..eh..panggilan kita sama la.Baru I perasan,you.kehkeh..

    ReplyDelete
  12. ibu emy efy eqy
    Kak Wa..Insyaallah..mudah-mudahan dimakbulkan

    ReplyDelete
  13. Farid Fernandez
    Terima kasih Adik Farid...

    ReplyDelete
  14. sori..terlepas pandang kat kak NZA..huhu =P
    Terima kasih yer kerana sudi amik award yg x seberapa ni
    Sekadar menghargai rakan2 blog yg sudi dtg cni

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^