Monday, June 21, 2010

Anak saudara baru

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Balik Nilai kali ni rasa lebih berkobar dengan kehadiran ahli keluarga baru. Adik ipar Ana dah selamat melahirkan anak perempuan sebulan sebelum hari ulangtahun Adlin.
Memperkenalkan anak saudara baru Ana aka sepupu Aqilah, Iwani dan Adlin
.
.
.
.
.
Nur Afiqah Iman lahir pada 6 Mei 2010
Pipi macam buah labu (orang putih kata pumpkin)
Mata hitam, rambut lebat

.
.
.


Hiiii...kalau jumpa lagi, sohih mak long rasa cam nak gigit-gigit pipi dia.

Tahniah untuk Sheila dan Fuad!

*Oppss... sorry tersilap taip tarikh, thanks to Ayah Iman

Tarikh lahir Iman yang betul : 7 Mei 2010...
manakala tarikh lahir Adlin 7 Jun..tapi asyik dok tersilap sebab dok fikir Jun tu 6 dan 6 tu Jun

Mak long dah tue la Iman, kena ingat besday kakak Adlin baru leh ingat besday Iman. geeee....

7 comments:

  1. rasa cam nak cubit2 ja pipi baby tu...

    ReplyDelete
  2. amboi rambut hitam berkilat, pipi tembam...kalo akak dah lama sikecik tu kena gigit manja kat pipi...gerammmm

    ReplyDelete
  3. lebatnya rambut......cubby lak tu....

    ReplyDelete
  4. Salam kak ana...thanks for promoting iman...tapi tang bday tu sepatutnya 7.5.2010...heheheheh...mari selamatkan iman dari di gigit mak long nye...

    ReplyDelete
  5. oh,bulatnye pipi dieee.....kalo dpt rasa nk gigit2..hik hik!

    ReplyDelete
  6. sukanya tengok rambut hitam lebat si kecik ni..so cute..bila plak turn Aisyah nak camtu yek??

    ReplyDelete
  7. salam ziarah..baby memang comel dan patut di gomol selalu.

    Akak tak galakkan berjalan malam dengan anak kecil...sekarang ni macam-macam hal boleh terjadi..jadi berhati-hatilah...

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^