Monday, June 14, 2010

Sukan Bowling

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Salam Piala Dunia...kekeke...Ana bersiaran dari Nilai. Hoho.... gelak mak tak cukup akal gara-gara sakit kepala dan sinus.Nak update cerita lama, cuti sempena Hari Keputeraan Raja Perlis, yang lalu. Cerita cuti kat Nilai, tunggu giliran yer. Ni semua sebab lappy diguna oleh cik abang dan gambar-gambar yang ditangkap banyak di dalamnya. Hanisah (adik Ana) selalu dok ajak pi main bowling. Dia ni memang kaki bowling. Tak cukup main dengan kawan opis dia, dengan kami pun asyik nak ajak main bowling. Pantang kami balik Penang. Tapi Ana ni cam biasalah. Malas nak main, pertama sebab anak-anak susah untuk dikawalselia. Kalau kami main, depa akan terkinja-kinja sebab tak tau nak buat apa, pastu memang sohih akan berkinja-kinja di hadapan kami aka boring aka bosan. Kedua, sebab bowling ni salah satu daripada sukan riadah yang pakai duit.Ngeh..ngeh... tapi sesekali nak main. Tak apalah, kan? Ana tak boh banyak gambar sebab banyak angle belakang aka gambar buntut sahaja. Mana boleh bawa kamera masuk. Dah larangan. Tak tahulah pasal apa. So, gambar yang diambil, adalah gambar curi-curi. =P

Pasangan suami isteri sedang mengatur strategi

Budak yang sudah kebosanan merenung bola bowling sambil berfikir, 
"Bilalah dapat aku membaling bola ini pula? 
Aku dah bertenaga ni minum air 100 plus, tapi mama tetap tak bagi aku main jugak."

Seorang pro aka mantan bowling peringkat adik-beradik. hehehe...

Dah nak balik, di luar kawasan, baru boleh posing-posing

Pencuri berada di sebelahku. Hoho..pencuri tangkap gambar. Peace sebelum balik. 
Dah pukul 10 malam beb! Masa untuk pulang berehat.

6 comments:

  1. akak pun dah lama tak main bowling ni, last main masa ami masih kecik, sekrg ami dah 11 tahun pun. kalo ajak akak main la ni, sah2 masuk longkang

    ReplyDelete
  2. best nya main bowling...
    bila la nak berkumpul adik-beradik ni leh g bowling... walau tak reti sgt main, tp hentam jer lah.. ;)

    jom join contest di blog kakyong..

    ReplyDelete
  3. bestnya g main bowling..gaya seorang pro :)

    ReplyDelete
  4. wah2... main bowling ya... bestnya... skrg waliq hawa asik bz ja... bila la dapat main ni ek?

    ReplyDelete
  5. sskali briadah dgn family mmg syok...

    ReplyDelete
  6. Kak Su,
    Alah. Kami adik-beradik ni pun bukannya pandai main sangat. Ikut nasib jugak. Nasib baik,kenalah pin. Nasib tak baik, ke longkang jugak. Saja seronok2 sambil hilangkan stress..

    kakyong
    Haha..mmg salah satu kebaikannya, mengeratkan tali silaturrahim antara adik beradik.Tapi nak main menda lain pun boleh erat jugak silaturahim tu.Suma bergantung pada niat

    Ummi Aisyah
    keke..pro kemenda..buat2 jer tu..kehkeh

    10
    hehehe..main keletek2 pun boleh jgk Aten.Takyah tunggu cuti2 m'sia.harhar..

    kak NZA
    Mmg syok sangat

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^