Monday, June 14, 2010

Tukang cuci kereta

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Mari! Mari! Siapa nak cuci kereta? Ada 3 orang gadis manis, cantik, comel lote lagi seksi...auww... yang sudi mencuci kereta anda. Kekeke....
Aktiviti hujung minggu yang lalu. Cuci rumah besar-besaran dan cuci kereta sekali. Bagi clear porch kereta. Lega. Semua kotak-kotak yang bersepah depan rumah sudah dibersihkan. Tiada lagi labah-labah yang bersarang. Dan tiada lagi port tempat si pussy cat bertempel. Ngeh..ngeh...









7 comments:

  1. seksinya tukang cuci kereta..ehe..

    ReplyDelete
  2. tukang cuci keta yang semuanya sooooo cuteeee

    ReplyDelete
  3. auuuwwww... seksinya... tergoda I... heheheheee... rajinnya mencuci ya... best la depa dapat main air...

    ReplyDelete
  4. wow...kalu buka kedai cuci kete mmg laris punya......smbil cuci kete smbil main air...sronok...

    ReplyDelete
  5. ramai nyer tukang cuci ^__^ kiut2 plak tu..

    ReplyDelete
  6. syoknya cuci kereta sambil main air..
    terminat plak kat beskal tu.. dah lama ckp kat en ayah belikan satu tuk anak2...

    ReplyDelete
  7. Nadiah
    Harhar...tak dapat dah nak cover. Tolong abaikan parut2 di badan yer.ngehngeh..

    kak Su
    TQ aunty Su

    10
    Rajin kemende...main air nya ja yang lebih2

    Kak NZA
    Untung pe nya. Banyak main air lagi daripada mencuci. Alamat naik mencanaklah bil air bulan ni.Tak apalah. Demi keseronokan anak-anak.Sesekali apa salahnya kan.kehkeh..

    ☺[ai][sUmi]☺Chan
    Tq kak Aisumi.Kaka pun cute jgk..

    kakyong
    harhar..jgn tak tahu kakyong.Kerana nostalgia lah yg menyebabkan Ana pujuk cik abang utk bli jgk2 basikal yg mcm tu.Sebab Ana penah naik beskal fesyen masa kecik2 dulu.Ana jd drebar,adik ana bonceng di belakang.Nostalgia sungguh. Gambarnya pun ada, adik yg simpan.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^