Monday, October 04, 2010

Edisi Raya 2010: Gambar Keluarga


Gambar keluarga sebelah Ana. Ana lima beradik. Ana anak yang sulung. Dalam famili, 3 orang dah kahwin. Ana, Muhaimi (2) dan Taufik (4). Tinggal adik-adik perempuan jer belum kahwin.

 Ini famili sebelah Cik Abang Ana. Cik Abang Ana pun anak sulung juga dari 4 adik-beradik.
Sayang, tahun ni tak cukup korum. Adik-adik ipar, Wan (2) dan Sheila (3) beraya di rumah mertua mereka.
 Tinggal yang kecil, Atiqah
 Tahun ni, tak balik Nilai. Kami berjumpa di Kuala Kangsar jer.
Ni bergambar di kawasan dalam resort kat situ. Ana lupa plak nama resort tu.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 
Tema tahun ni, coklat. Hehe.. semua baju raya segera dan last minute.
Sian plak, Adlin tak ada baju kurung. Bukan taknak beli, tetapi memikirkan dia yang cepat berpeluh dan naik ruam, biarlah dulu. Nanti tahun depan, Adlin melaram baju kurung plak.

Sekian sahaja cerita tentang Raya Aidilfitri 2010.
Hehehe....

2 comments:

  1. ana,
    cantiknya gambar sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kakyong
    Gambar biasa2 jer.Untuk kenang2an.
    Nak2 plak cik abang mmg minat menangkap gambar dr dulu, dr sblm kawin lg.Lekat sampai skrg.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^