Monday, October 25, 2010

@ Playground

Depan rumah ada playground kecik. Sesuailah dengan taman rumah yang cuma ada 5 buah rumah.
Bolehlah setakat nak main buaian dan jongkang-jongket.
Tapi Ana jarang bagi anak-anak main sangat terutama bila rumput-rumput kat situ dah mula panjang.
Bukan apa, risau ada binatang berbisa yang tak kelihatan sebab rumah Ana di kelilingi sawah padi.
Jadi, paham-paham jerlah kan apa dia.
Gambar diambil ketika Adlin baru belajar berjalan.
Dah lama, sebelum bulan puasa lagi.
Hehehe...

 Hoh!

 Wani buaikan kakak, ya.

 Oppss.. tak ready lagilah, mama.

 Peace...

 Adik peluk kakak kuat-kuat.

Berlatar belakang pokok jagung.


Cakkk..

12 comments:

  1. kiutnya buah hati ana ni..
    putih melepak...

    ReplyDelete
  2. kecik pn xpe, yg pnting ada la pot tmpt nk main......

    ReplyDelete
  3. amboi, cutenye adik beradik tu dok main

    ReplyDelete
  4. syoknya depa main... nak join jugak la, boleh x?

    ReplyDelete
  5. Nadiah,
    TQ. Mak dia comel jugak tak? muhahaha...

    ReplyDelete
  6. Alona Cintamanislite
    Putih tu sbb ikut genetik abah depa lah tu. kalo ikut genetik ana,cekelat..hahaha...

    ReplyDelete
  7. kak nza
    A'ah. Bolehlah setakat depa nak lepas gian main kat taman

    ReplyDelete
  8. MAMASYAZA
    Hehehe..berlemoih tu kak
    Dok lawan berebut mainan

    ReplyDelete
  9. 10,
    Syok lah kalo dpt main.Meh lah Hawa join kakak2 main kat taman ni.

    ReplyDelete
  10. idasm,
    TQ kak Ida.hehehe...alhamdulillah..

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^