Friday, November 05, 2010

Penutupan Blog DUNIA CINTA JASMIN

Akhirnya, blog e-novel Ana yang ke-2 juga ditutup sepenuhnya. Kalau ada sesiapa yang mengikutinya ada ker yang membacanya?, jangan rasa kecewa kerana hanya blognya sahaja yang ditutup. Sambungan ceritanya masih boleh diikuti di blog ANTARA ILHAMKU.
Semoga Allah akan terus memberikan Ana idea untuk terus berkarya..

6 comments:

  1. ooo..ingatkan blog utama ni yg nak di 'tutup' cepat2 dtg nk tau pasai apa...

    ReplyDelete
  2. tak tahu pun kak ana ada blog e-novel. akk minat mengarang ek? nak minat juga tapi tak kreatif :p

    ReplyDelete
  3. Alona Cintamanislite
    Sambungan ada, cuma skrg tgh blok. Insyaallah, doa2kanlah.

    ReplyDelete
  4. ibu_arifa,
    Hehe..kalo tutup blog ni, mati kutu lah kak Ana hari cuti sbb dh jadi hobi dah ni

    ReplyDelete
  5. Nadiah Sidek
    Hahaha..idaklah sekretip mana, sekadar tulis idea yg dh lama terpendam sejak zaman skolah. Banyak kekurangan dan kelemahan lagi sbb x pernah p mana2 kursus penulisan pon. Hentam kromo jer tu.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^