Tuesday, January 25, 2011

Mengidam lagi...

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Tadi pagi, masa dok kelam kabut nak hantar anak-anak ke sekolah dan pi kerja, tiba-tiba masa nak tutup pintu pagar, Ana boleh terbau sesuatu yang sangatlah harum.
Huwaaa.. I bau rendang tok lah. Siapalah yang masak rendang tok pagi-pagi ni. Kan dah teringin. 
Rasa macam nak makan la la tu jugak. Mampuih dah.
huhu.. 
Mana nak cari daging masak rendang tok ni?
Ada ke jual kat kedai.. jenuh kalau nak cari kat sini.
Masak sendiri..huhu..kena pi pasarlah nak cari segala mak nenek rencahnya tu.
Daging takpe, memang ada sedia dalam peti sejuk.
Resepi?
Internet ada, takpun calling2 jer mak2 saudara I tu. Majoriti anak jati Perak. hehehe..
Kalau dapat beli kat kedai, kan senang.
Huh! Nak mudah jer kejanya...hehehe...

3 comments:

  1. org tgh pregnen gitulh ana.....

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum..
    rezeki lagi, ye Ana?? alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. NZA
    hehehe...mcm2

    ALoNa CintamaniszLite
    A'ah lah kak. No 4.Doa2kan yer kak

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^