Wednesday, February 23, 2011

Hadiah GA dan Contest

Maaf yer puan penganjur. Contest dah lama. Hadiah pun dah lama dapat. Tapi Ana baru nak tunjuk.
Lagipun, Ana jarang masuk contest/GA ni.
Seganlah jugak sebab Ana ni bukan peserta GA/contest yang tegar.
Selalunya ikut mood rajin dan juga ikut kesesuaian gambar dengan kehendak penganjur contest.
 
Untuk gambar pertama, ana menang saguhati untuk GA ni.
Oklah tu, dah nama pun cabutan bertuah. Ada jugak tuahnya.

 
 Gambar kedua, dapat tempat kedua dalam contest ni. 
Perghh...cayalah. tak sangka gambar Adlin ada juga tuahnya. Rezeki anak.
 
Terima kasih kepada penganjur kerana sudi memilih penyertaan ana!

4 comments:

  1. tahniah Ana.. ade juga menang GA ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah..best nye mng ;)
    anyway,jmput join my GA ? sng je..simple ;)

    ReplyDelete
  3. kakyong,
    Alhamdulillah. Rezeki anak2. Bolehlah kalau sekadar nak suka2.

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^