Tuesday, February 08, 2011

Susah hati balik...

Susah hati lah. Rasa nak nangis pun ada... tadi pagi, 1st time pi scan. Doktor kata tarikh due scan lari jauh sebulan dari tarikh due kiraan. Huhu..Ana dah agak, baby kali ni kecik. Ana bagitaulah kat doktor, memang anak-anak ana yang 3 orang sebelum ni pun kecik jugak. Tarikh scan pasti lewat dari tarikh jangkaan bersalin based kepada saiz baby dalam kandungan. Tapi kesemuanya, bersalin awal dari tarikh jangkaan (kiraan). Aqilah keluar awal sebulan, Iwani dan Adlin awai 2 minggu. Walaupun dah ada pengalaman untuk 3 kelahiran, tapi masih susah hati jugak. Sangat-sangat susah hati. Risau sejarah berulang kembali. Kalau nak ikut selera makan, memang tak berenti makan. Bangun tidur dah fikir pasal makan, kat ofis pun mulut asyik mengunyah, balik umah..lapar lagi...nak tidur cari makan lagi....perut macam perut raksaksa...asyik pelahap sahaja.
What to do? Aduhai anak yang berada di dalam, sihatlah engkau di dalam sana...janganlah kau bagi mama susah hati begini....huhuhu....

4 comments:

  1. ana jgn susah hati nnti mempengaruhi kesihatan baby...xpelh ana, kan dh ada pngalaman. moga xde masalah ok...

    ReplyDelete
  2. makan pil vitamin yg doc bagi insyaallah ok, sabar ok jangan terlalu susah hati

    ReplyDelete
  3. jgn susah hati ana....take positive yer ana....kecil ke besar janji baby sihat......insyaallah....doa padaNya byk2.....

    ReplyDelete
  4. Ana,

    udah tu.. usah dibawa kan sgt perasaan susah ati ni.. kakyong dulu pun masa aliya jd camtu.. tp tetap tenangkan hati sbb anak2 memang semua lahir awal...

    cuma jgn ngelat amik vitamin.. kakyong dulu makan obimin jer.. & yg pasti kakyong kuat makan masa pregnant.. jd ana kena lah gembirakan hati & tenangkan hati.. kalo susah ati, selera makan pun hilang...

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^