Friday, May 27, 2011

Hmmm...

Ibu mengandung ni suka emo terlebih lah.







Selalu moody.






Marah yang tak dapat dikawal-kawal.









Orang cakap silap sikit, dah tersentap hati.









Pastu mula lah nak mengalir air mata.









Tension memikirkan hal remeh temeh.







Orang lain takdak mende pun, dia terlebih-lebih emosi.






Esok-esok, anak keluar ikut perangai cenggini, siapa yang bersalah?








Hah! Tak ke naya?






Mintak simpang..huhu










Tak sukalah bila time cenggini.










Kena istighfar banyak-banyak









Nak bagi tenangkan hati....



4 comments:

  1. biasalh emosi ibu mengandung ana...sensitif.

    ReplyDelete
  2. nadiah pun time mengandung mcm tu jgk kak ana. mmg susah nak kawal emosi. huhu..

    ReplyDelete
  3. hihihi...anis pun slalu tecik2 ati dgn speckybee skang ni.dia tanak tolong buang sampah pun rasa nk nangis.haishhh..!emosi betul laaaa..

    ReplyDelete
  4. kak NZA, Nadiah Sidek, anis the bumblebee---
    Ya, saya sangat-sangat sensitip..tp rasa cam hampeh jer

    ReplyDelete

Mari berhemoi dengan Suhana Shahril

Followers

Kami sudah ber-6... ^__^

Kami sudah ber-6... ^__^